Компанія «Данон» в Україні запустила віртуальні екскурсії на виробництво

28 October

Компанія Данон в Україні представила повноцінний віртуальний тур на виробництво, який доступний у форматі відео 360. Це перша в Україні онлайн-екскурсія на завод продуктів харчування.

Завдяки віртуальній екскурсії кожен бажаючий тепер може особисто помандрувати шляхом молока, починаючи з його виробництва на фермі до його перетворення на улюблений молочний продукт. Під час перегляду глядач отримає інформацію не тільки про весь цикл виробництва, який проходять продукти під час їх створення, але й довідається багато цікавого про історію та особливості виробництва різних молочних продуктів.

«Данон — це компанія, яка була створена завдяки науковим відкриттям понад століття тому, а інновації — це саме той двигун, що рухає нами крізь час. Саме тому, рішення трансформувати екскурсії на виробництво в такий сучасний інноваційний формат було досить органічним для нас», — зазначає Директор із маркетингу Данон в Україні Андрій Полуектов.

Віртуальний тур насичений освітніми елементами, які можуть бути однаково цікаві як дітям, так і дорослим. Останні, у ролі свідомих та вимогливих споживачів, на сьогодні демонструють неабияку цікавість до якості продукції, яку купують. Тож така віртуальна подорож дозволяє споживачам особисто проінспектувати кожен етап виробництва та розвіяти численні міфи, які вирують довкола молочної продукції.

«Мільйони споживачі довіряють нашим продуктам і для нас дійсно важливо цю довіру зберігати та зміцнювати. Ми переконані, що це найкращий з інгредієнтів, який робить вашу склянку молока чи йогурту ще більш смачною та корисною. А з новими віртуальними екскурсіями прозорість нашого виробництва, яка завжди існувала, відтепер стає ще більш доступною для кожного споживача», — додає Андрій Полуектов.

Компанія Данон і раніше демонструвала відкритість, організовуючи екскурсії на заводи. Але через карантинні обмеження та задля безпеки відвідувачів і працівників компанія призупинила організовані візити та розробила інноваційне рішення, що дозволяє підтримувати прозорість виробництва для всіх бажаючих. А завдяки новому віртуальному формату потрапити на ферму чи завод ви зможете з будь-якої географічної точки на мапі.

Перегляд екскурсійного туру доступний на сайті та YouTube каналі компанії і не потребує ніяких додаткових реєстрацій, адже це відео розміщене на платформі YouTube. Відео може відображатися в панорамному форматі 360 градусів. А ефект повної присутності ви зможете забезпечити, переглядаючи тур у режимі віртуальної реальності (VR-режимі) за допомогою окулярів Cardboard.